Tapahtumat ja toiminta

Viikottain

Kesäkuukausien aikana säännöllinen toiminta on tauolla.

Joka toinen viikko

Sama juttu

Muuta toimintaa

AJANKOHTAISTA:

Virkistysretki Tankariin ke 7.8. klo 11-17, lähtösatama Meritie 7, Kla. Perillä saarella 3 tuntia, jolloin voi osallistua opastettuun saarikierrokseen ja syödä keittolounaan. Tutustuminen majakkaan eri maksusta. Tarvittaessa bussikuljetus maakunnasta, reitti ja aikataulu ilmoitetaan myöhemmin, kunhan saamme ilmoittautumiset, keille kaikille kuljetus järjestetään. Osallistumismaksu 20 € sisältyy kaikki muu paitsi tutustuminen majakkaan. Laivalla voi käyttää kahvilan palveluja omakustanteisesti. Osallistumismaksu maksetaan tilille, jonka numeron ilmoitamme ilmoittautumispuhelun aikana. Samalla kyselemme keittolounaasta tarkemmin, haluatko lohi-. liha- vai kasviskeiton. Ilmoittautumiset viim. su 14.7. puh 0503273565

Fibromyalgiaryhmä

Fibromyalgiapolku on sivusto tiedonhankinnan ja pysyvien, terveyttä ja hyvinvointia edistävien muutosten tueksi. Voit hyödyntää sivuston harjoituksia silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Yhdistyksen oma vertaistoiminnallinen fibromyalgiaryhmä aloitti kokoontumisensa Keski-Pohjanmaan keskussairaalan tiloissa tammikuussa, toinen tilaisuus oli 21.2. klo 15 samassa rakennuksessa. Tämän ryhmän toiminta on tarkoitus levittää koko Keski-Pohjanmaata koskevaksi. Ryhmän seuraava kokoontuminen on ke 17.4. klo 15 Keski-Pohjanmaan keskussairaalan Lääketieteellisessä kirjastossa. Ravitsemusasiantuntija Minna Nykänen luennoi silloin fibromyalgikon ravitsemuksesta.

Allasjumpan vetäjää huhuilemme

Yhdistykseltämme toivotaan allasjumppaa työikäisille. Järjestäisimme Kannukseen allasjumppa-ryhmän heti, kunhan löytäisimme iltaryhmälle vetäjän. KitinVaparin liikuntapalvelupäällikkö on halukas järjestämään koulutusta, jos vain halukas henkilö tai henkilöt löytyvät.

Pyydämme ottamaan yhteyttä puheenjohtajaan tai liikuntavastaavaan.

Seuraa Lestijoki-lehden, Keskipohjanmaan, Kokkola-lehden ja Perhonjokilaakson ilmoituksia!